Pagina instellingen

Tekstgrootte

  • Home
  • School School
    Aanmelden Actueel Opvang Team Schooltijden Vakanties Stichting Agora Werken bij Agora Contact Schoolgids Een vreedzame school
  • Onderwijs Onderwijs
    Visie Onderwijs organisatie Brede vorming Passend onderwijs Kwaliteit Schooladvies Veiligheid Extra activiteiten
  • Ouders Ouders
    Ouderbetrokkenheid Medezeggenschap Ouderraad Klachten Privacy Verlof Informatie Hulp voor ouders
  • Impressies Impressies
    Foto's Een digitale rondleiding

Klachten

Klachten

Vreedzame school

Kwaliteit

Visie

Brede vorming

Klachten   

Ervaart u een probleem op of met onze school? Probeer er eerst samen met de betrokkenen uit te komen. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u het probleem bespreken met de contactpersoon of in gesprek gaan met onze schooldirecteur. 
 
Komt u er samen op school niet uit? Dan kunt u het probleem kenbaar maken bij het bestuur van Agora. Het College van Bestuur is bereikbaar via het mailadres secretariaat@agora.nu. 
Het College van Bestuur zal kijken of door hun bemiddeling een oplossing kan worden bereikt. 

Ook kunt u contact opnemen met de (externe) vertrouwenspersoon van Agora. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en niet aan de school verbonden. De vertrouwenspersoon gaat na of door bemiddeling een oplossing kan worden bereikt of dat er aanleiding is om een klacht in te dienen. 

De vertrouwenspersoon is bereikbaar via het mailadres info@in-b-tweenadvies.nl.

Als het probleem niet opgelost is/wordt kunt u een klacht indienen bij het College van Bestuur van Agora of bij de klachtencommissie. Agora heeft geen eigen klachtencommissie maar heeft zich aangesloten bij een landelijke geschillencommissie (Geschillen Commissie Bijzonder Onderwijs). 

Het indienen van een klacht: 

- wordt schriftelijk gedaan; 

- bevat uw naam en adres; 

- bevat de naam van degene over wie de klacht gaat; 

- bevat de naam en adres van de school; 

- omschrijft de klacht en de periode waarin de klacht zich afspeelt;  

- bevat een kopie van eventuele relevante stukken; 

- en is voorzien van een datum en een handtekening. 

Dit kan worden gestuurd aan: 

  • het College van Bestuur 
    • per mail: secretariaat@agora.nu of  
    • per adres: Postbus 88, 1500 EB Zaandam 

Of aan: 

  • de klachtencommissie van de landelijke Geschillen Commissie Bijzonder Onderwijs. Gegevens van deze stichting treft u aan op www.geschillencommissiesbijzonderonderwijs.nl . 

Lees de volledige klachtenregeling


Contactpersoon

Op elke school is een contactpersoon die u kan begeleiden in de procedure voorafgaand of tijdens de klacht. De contactpersoon is benoemd door het bestuur en heeft hier een training voor gevolgd. De contactpersoon houdt zich niet inhoudelijk bezig met de klacht.

De contactpersoon van onze school is mevr. Anneke Dorenbos. U kunt haar bereiken door met de school te bellen (075- 2010119) of een mail te sturen naar info@de-rietvink.nl waarin u verzoekt of mevrouw Dorenbos contact met u opneemt.

RKBS De Rietvink

P.A. van Meverstraat 3
1507 XE Zaandam

075-2010119
info@de-rietvink.nl
Directie: Jos Wever

Directie Marjan Tromp en Jos Wever (trainee-directeur)

Algemeen

© 2019 Basisschool De Rietvink
Alle rechten voorbehouden.

Onderdeel van Agora
stichting voor bijzonder primair onderwijs in de Zaanstreek

Privacy verklaring

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools