Klachten
Ervaart u een probleem op of met een van onze scholen? Probeer er eerst samen met de betrokkene(n) uit te komen. Heeft u hier hulp bij nodig of weet u niet wat nu de juiste stap is om te zetten, neem dan contact op met de vertrouwenspersoon van Agora. Dat is mevrouw Bernadette Hes. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en niet aan de school verbonden. Mevrouw Hes is bereikbaar via het mailadres info@in-b-tweenadvies.nl.
Komt u er met de school, ook na contact met de directeur, niet uit? Dan kunt u het probleem c.q. uw klacht kenbaar maken bij het bestuur van de school, Agora. U kunt dat doen door het invullen van het klachtenformulier *. De vertrouwenspersoon kan u eventueel helpen om uw klacht op papier te zetten.
Lees de volledige klachtenregeling
* het klachtenformulier downloaden, invullen (en/of opslaan op uw device) en mailen aan secretariaat@agora.nu.
Contactpersoon
Op elke school is een contactpersoon die u kan begeleiden in de procedure voorafgaand of tijdens de klacht. De contactpersoon is benoemd door het bestuur en heeft hier een training voor gevolgd. De contactpersoon houdt zich niet inhoudelijk bezig met de klacht.
De contactpersoon van onze school is mevr. Anneke Dorenbos. U kunt haar bereiken door met de school te bellen (075- 2010119) of een mail te sturen naar info@de-rietvink.nl waarin u verzoekt of mevrouw Dorenbos contact met u opneemt.